Travelport Merchandising

Travelport nabízí uživatelům unikátní platformu Travelport Merchandising. Jako celek se skládá ze tří komponentů:

Travelport Aggregated Shopping

Sdružuje nabídky dopravců bez ohledu na napojení do GDS. Nalezne rychle a snadno levné letenky a to až pro 16 letových segmentů najednou. Funkce prohledává databázi tarifů a zároveň kontroluje, jsou-li pro konkrétní tarify na lince volná místa a splněny všechny podmínky pro danou cenu.

  • automatizované vyhledávání nejvýhodnějších dostupných publikovaných i privátních tarifů od klasických a low cost doprvců

  • přístup k nabídce až 50 cenových možností a v rámci těchto možností až 150 itinerářů

  • dostupnost ke všem cenám a itinerářům na základě zákaznických preferencí

  • široký výběr různých typů cest : jednosměrné, zpáteční, open jaw, atd.

  • snadné vyhledání alternativní dostupné varianty na již zaknihovaný itinerář

  • seřazení dostupných cen od nejlevnější po nejdražší, podle délky letu a podle času odletu

  • zobrazení konečné ceny letenky včetně letištních a palivových příplatků

  • rychlou dostupnost podmínek zobrazených cen

  • okamžité rezervace

Travelport Rich Content and Branding

Jedná se o inovativní řešení, které umožňuje leteckým společnostem prodávat svou nabídku po celém světě cestovním agenturám, které jsou napojeny na systém společnosti Travelport. To znamená, že operátoři mají přístup ke všem informacím (včetně obrázků) o tarifech a dodatečných službách dopravce, mohou v nich vyhledávat, a díky tomu mají možnost je efektivněji prodávat zákazníkům a zvyšovat tržby. Online cestovní agentury mohou tyto informace také zprostředkovat svým zákazníkům prostřednictvím Travelport Universal API, a nabídnout jim tak tarify a dodatečné služby dopravců napřímo.

 

Již 269 leteckých společností je zapojeno do programu Travelport Rich Content and Branding, mezi které patří i Air France, Austrian, Brussels , Emirates, LOT, Lufthansa, Swiss a mnoho dalších.

Travelport Ancillary Services

Na dodatečných službách postupně všichni dopravci staví svou obchodní politiku. Obraty za dodatečné služby by měly v roce 2018 dosáhnout až 60miliard dolarů. Produkty jako je placený seating, letištní salónky, extra bagáž mohou operátoři nakoupit pomocí nákupního košíku přímo v Travelport Smartpoint. A to vše bez ohledu jakým způsobem dopravce dodatečné služby do Travelportu distribuuje.