Zprávy z helpdesku – APIS, výměny, technická podpora


APIS, výměny, nová technická podpora


Vážení uživatelé,

rádi bychom vás informovali, jak vkládat APIS do TK rezervací, o výměnách EK letenek, a představujeme našeho nového IT kolegu Jakuba, který je vaší novou technickou podporou.

1. Vkládání APISu do TK rezervací:


Na konci vstupu je třeba uvést /H:

příklad: SI.P1/SSRDOCSYYHK1/////12JUL76/M//NOVAK/JAN/H Je-li cestující infant, specifikujte „gender“ takto: MI (male infant) nebo FI (female infant) SI.P1/SSRDOCSYYHK1/////12JUL20/MI//NOVAK/JAN/H SI.P1/SSRDOCSYYHK1/////12JUL20/FI//NOVAKOVA/JANA/H Pokud ke vložení SSR DOCS používáte „Customer Information“ – záložku „Security“ ve Smartpointu, pak se písmeno H vkládá do kolonky „Middle Name“.

2. Výměny letenek

Pokud se vám nedaří výměna EK letenky a systém vám vrací hlášku VENDOR MSG: INVALID DEPARTURE DATE, zkontrolujte prosím, jak máte v masce vloženo NVB a NVA, při vkládání NVB a NVA dejte pozor na nutnost uvést datum i s příslušným rokem. Nevíte, jak na to? Kontaktujte nás, rádi vám s výměnou pomůžeme.

3. Kontakt na nového GDS technika

S radostí vám oznamujeme, že jsme na Helpdesk přijali nového kolegu Jakuba Marka. Kuba nastoupil na pozici našeho dlouholetého kolegy a kamaráda Martina Krupičky, který se rozhodl rozvíjet svou další kariéru v jiném oboru. Jakuba Marka můžete kontaktovat na: Email: jakub.marek@travelportgds.cz Telefon: +420 222 252 419 Mobil: +420 725 377 918 Tímto Jakubovi i Martinovi přejeme spoustu pracovních úspěchů a spokojenosti v jejich novém zaměstnání.

Váš Travelport

0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše