Výsledky nového výzkumu: klíčové funkcionality pro plošné zavedení NDC


TISKOVÁ ZPRÁVA

NDC Leadership Council složený ze subjektů napříč odvětvím se shodnul, které funkcionality jsou pro NDC kanál klíčové

Langley, Velká Británie, 5. května 2021: NDC Leadership Council hostovaný společností Travelport dokončil nový výzkum. Ten ukázal, že pro plošné zavedení NDC (New Distribution Capability) kanálu jsou klíčové takové funkcionality, které umožní refundace a správu změn, iniciovaných cestujícími i dopravci. NDC Leadership Council byla vytvořena společností Travelport v roce 2019 a jejím úkolem je zajistit spolupráci napříč odvětvím, která je pro úspěch NDC nezbytná. V této geograficky rozmanité skupině spolupracujících leteckých dopravců, agentur a poskytovatelů cestovních služeb pro korporátní klientelu jsou společnosti jako American Airlines, Qantas, United Airlines, American Express Global Business Travel, AmTrav, dnata Travel a UBS. Každý z členů NDC Leadership Council v průběhu výzkumu vybral 18 funkcionalit v oblasti služeb a oznámkoval je podle důležitosti. V dalším kroku identifikovali ty funkcionality, které mají potenciál zpomalit zavedení NDC, pokud by nebyly podporovány. Tyto funkcionality byly označeny jako blockery. Výsledky odhalily šest funkcionalit v oblasti služeb, které patří mezi klíčové priority i blockery, a jsou proto považovány za nezbytné pro úspěšné zavedení NDC. Jsou to:

Výsledky ukázaly, že účastníci výzkumu z řad agentur a leteckých dopravců se na těchto šesti nejdůležitějších funkcionalitách významně shodují. Na druhou stranu dopravci a poskytovatelé cestovních služeb pro korporátní klientelu více hlasovali pro funkcionality, jakou jsou platba pomocí 3D-Secure, přidání dodatečné služby nebo výběr sedadla, zatímco cestovní agentury výrazně hlasovaly pro možnost zobrazit historii objednávek. „NDC obsah distribuujeme už několik let a jsme v kontaktu s našimi zákazníky v průběhu celého procesu zavádění, abychom mohli neustále vylepšovat způsob, jakým prostřednictvím NDC kanálu nakupují, prodávají a obsluhují své zákazníky,“ říká Kyle Moore, Global Head of Customer Strategy ve společnosti Travelport. „Z tohoto podrobného výzkumu vyplývá, které funkcionality v oblasti služeb jsou pro NDC důležité, a potvrdilo se, že po celou dobu jdeme správným směrem. Výzkum také ukázal, že klíčové funkcionality už jsou k dispozici a že se nyní soustředíme na specifičtější požadavky. Na základě toho spolupracujeme s našimi partnery z řad dopravců, abychom integrovali jejich NDC obsah, a se zákazníky z řad agentur, abychom integrovali NDC obsah do nástrojů, které každý den používají.“ Kompletní analýzu výsledků výzkumu si můžete přečíst zde. Příští setkání NDC Leadership Council proběhne v polovině tohoto roku.

Váš Travelport

0 comments