Trawys

Dodatečné služby k letenkám. Více peněz z prodeje letenky pro Vás. Bohatší nabídka služeb pro vaše klienty.

Vydělejte více z prodeje každé letenky

Cestující jsou v dnešní době ochotnější utratit více peněz za dodatečné služby. Doporučte jim, ať si je koupí přes Trawys.com. Tento portál je napojený na Vaše Galileo PCC. Umožněte svým zákazníkům koupit si přes Vás dodatečné služby kdykoliv mezi nákupem letenky a odletem.

Větší nabídka, lepší služby

Jste si jisti, že Vaši konzultanti nabídnou k letence všechny dostupné služby, které dopravce nabízí? Umíte jim službu podrobně představit? A pokud ano, jsou cestující vždy rozhodnuti službu hned zakoupit? Dejte jim možnost si vše v klidu rozmyslet a nakoupit službu v době, kdy sami chtějí.

Výhody Trawys.com

 

  • Zákazník má možnost vybrat dodatečnou službu kdykoli po zakoupení letenky

  • Agregované služby z GDS Galileo

  • Lokalizované popisy služeb s širokou škálou obrázků

  • Stránka přizpůsobitelná v jakémkoli mobilním zařízení

  • Zúčtování služby bez nutnosti manuálního zásahu

  • Možnost navýšení ceny o Vaši provizi

  • Rezervace služby se zapíše k Vámi vystavené letence

  • Možnost integrovat odkaz do vlastních itinerářů

Jaké dodatečné služby může cestující přes Trawys nakoupit?

  • Přeprava dodatečných zavazadel

  • Přeprava sportovního náčiní

  • Wi-Fi připojení

  • Občerstvení na palubě

  • Sezení v preferované části letadla

  • Vstup do letištních salónků leteckých společností

  • Přednostní odbavení (Fast Track)

Vaše příležitost

Cestující se po nákupu letenky soustředí na svou cestu 48 hodin před plánovaným odletem. Toto okno pro Vás představuje významnou příležitost, kdy jim můžete nabídnout doplňkovou službu. Z výzkumu chování zákazníků vyplývá, že až 30 % cestujících službu nakoupí, pokud je jim nabídnuta během 48 hodin před odletem.

Umožňujete dnes svým zákazníkům kdykoli k letence přikoupit další služby? Podívejte se na nahrávku a zjistěte, jak můžete – díky Trawysu.

Kolik můžete vydělat

Trawys je zdarma. Tak, to máme vyřešené. Teď se podívejme, kolik Vám může vydělat. Máte možnost přidat k ceně služby svou provizi - pevnou částku, procento nebo jejich kombinaci.

Představte si, že Vaše agentura produkuje 100 000 segmentů ročně. Předpokládejme, že ke každým 5 % letenek si cestující koupí dodatečnou službu (attachment rate) a že průměrná cena dodatečné služby je kolem 20 USD. V našem příkladu máte provizi nastavenou na 10 %. To se rovná ročnímu příjmu 20 000 USD jen za dodatečné služby. Navíc ušetříte více než 3 týdny práce svých zaměstnanců, protože cestující si služby naknihují sami.